Jump to content
Veriu Forum
Sign in to follow this  
VeriuPortal

Udhetoni drejt vendit tuaj...

Recommended Posts

a_330.jpg

Veriu Udhtime eshte sherbimi me i rinovuar deri tani. Me ane te ketij sherbimi ju mund te prenotoni bileten tuaj online duke zgjedhur llojin e dergimit. Ju kujtojme se me ane te prenotimit online ju do te kurseni me shume para se duke e prenotuar ate direkt nga nje agjensi udhetimesh. Psh: Nese ju prenotoni per 1 person (kolltuk, poltrone) + makinen e tij duke zgjedhur segmentin Bari Durres vetem vajtje me prenotim online ajo kushton 191 euro kundrejt 230 eurove qe kushton duke e prenotuar ate tek nje agjensi. Pervec kursimit ju mund te zgjidhni alternativa te udhetimit si:

Bari-Durres-Bari

Ankona-Durres-Ankona

Bari-Ulqin-Bari

Trieste-Durres-Trieste

Vlore-Brindisi-Vlore

...e shume linja te tjera drejt Kroacise, Greqise, Malit te Zi dhe gjithe mesdheut.

Si funksionon?

Ky sherbim ofrohet me ane te nje regjistrimi (i cili mund te behet direkt gjate prenotimit te biletes) dhe pasi plotesohen te gjitha kriteret e formularit pagesa behet me ane te Kartes se Kreditit, ku pagesa behet totalisht ne sigurine me te larte ku ashkush mund te kopjoje te dhenat tuaja. Kontrata e nenshkruar me ItaliaTravel S.r.l eshte e lidhur ngushte me sigurine e blerjes se klientit me ane te ketij sherbimi. Kontrata eshte nenshkruar me G&G S.r.l e cila eshte financuese e Veriu Portal dhe perfaqesues i tij ligjor te ItaliaTravel S.r.l.

Pasi keni prenotuar bileten ju mund te zgjidhni menyren e dergimit te saj si: me ane te email, me ane te zarfit postar (ofruar nga Poste Italiane) rekomandè apo me ane te korrierit ekspres.

Si mund te veproni ne raste vonesash te dergimit te biletes?

Gjate prenotimit te biletes sherbimi ju kujton se vonesa e dergimit mund te jete deri ne 10 dite. Por kjo kohe mund te shkurtohet dhe kjo varet nga trafiku i prenotimeve, pra nese operatoret jane shume te zene gjate sezonit veror dhe kjo mund te sjelle vonesa ne dergimin e biletes. Sidoqofte nese kjo ndodh ju mund te kontaktoni direkt me operatoret duke u derguar nje email tek sherbimi i klientit helpdesk@planny.com dhe operatoret do t'u dergojne sa me shpejt eshte e mundur bileten me te dergeses qe ju keni zgjedhur.

Ky sherbim eshte testuar nga Ne mepare ku kemi bere prove te blejme nje bilete dhe ajo ka mberritur me ane te email brenda disa ditesh. Sidoqofte mos ngurroni te na shkruani per sqarime te metejshme.

Ju kujtojme qe ne nuk u pergjigjemi per prenotimet tuaja por vetem ju japim ndihme sesi duhet te veproni.

 

http://www.aol.al/idx/index.php?ind=udhe...primi=bileteria

 

Udhetim te mbare!

 

 

 

Lexo me shume artikuj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...